شيرين تفاجئ الجميع وتعود إلى حسام حبيب.. “ده حب حياتي”

0 99

الأردن اليوم- في أول ظهور إعلامي لـ شيرين عبد الوهاب ، أطلت شيرين في مكالمة هاتفية مع عمرو أديب طمأنت من خلالها المتابعين على حالتها الصحية بعد خروجها من المستشفى وفاجئتهم بخبر عودتها لحسام حبيب.

وأضافت في مداخلتها: “انا كويسة لسه بخضع لعلاجي النفسي اللي بخضعله من ساعة ما خلفت مريم وهنا، انا باين على صوتي اني مش محتاجة حاجة”.

وتوجهت بالشكر للناس قائلة: “أنا ممتنة جدا للناس عاوزة اقولهم انتم تعبتوا فيا وانا عمري ما هخذلكم ابدا، بشكر اللي قال كلمة حلوة واللي قال كلمة وحشة لانه ممكن يكون مضايق علشاني، قضيت ايام صعبة علشان اتاخدت على خوانة، انا لما صحيت تاني يوم في المستشفى قولت لنفسي انا قاعدة في مكان امين وباكل أحسن اكل وبنام أحسن نومة، وقولت ليه مستغلش ده في اني ابقى افضل، والناس كانوا مدلعني وبقيت احسن”.

وشكرت شقيقها محمد عبد الوهاب لأنه عرفها على المستشفى “علشان علموني انام بدري وبصحى بدري”، كما تشكرت الصحافة والصحفيين وقالت: “من خلال برنامجك هشكر صحافة بلدي وبشكر صحافة الوطن العربي كله”.

ثم توجهت بعدها للجمهور لافتة أنها تحمل لهم خبراً سعيداً لهم، كاشفة أنها كتبت كتابها على حسام حبيب وعادت له مجدداً، وأضافت: “كتبنا الكتاب الساعة ٩ بليل بحضور المقربين”.

كما اعتذرت شيرين عبدالوهاب من حسام حبيب قائله: “بعتذر لحسام، وان كنت طلعت في يوم اتكلمت عنه احنا كان معمولنا حاجة كبيرة اوووي”، وعما إن كانت تقصد بذلك سحراً أجابت: “انا مقدرش اتكلم في الكلام ده، بس الحاجات دي مذكورة في القرآن، انا شيرين وغلطانة اني اتكلمت في العلن”، وأضافت: “سيدنا محمد الناس اختلفت عليه وهو طبعا هي، البشر في الدنيا والآخرة، قصتي كانت على المشاع بيني وبين عمرو”.

وتابعت : “انا معرفش احب بسهولة وأكره بسهولة، ده حب حياتي، انا لسه بحبه، واقول للناس انا في أمان علشان انا وسطكم، حسام حبيب طيب جدا وهما ناس طيبين جدآ، وانا بوعد الناس كفاية أمور شخصية، وبوعدهم إني هقفل الصفحة دي خالص، وهغني احلى غنا”.

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.